
Bagagegolvetm endast magnetventilerna till luftfjädringen är på plats- |

Inredningen urriven, om ett tag är hela kupén tom. |

Mittkonsolen demonterad och urtagen för plastning och lack. |

Instrumetbrädan påväg ur. |

HJÄLP... Var går alla kablar, om tomt är det. |

Baksätet kommer att bytas ut, fästena för racestolarna bak
fastsvetsade.. |

Stolarna på plats, valet föll på Sparco-stolar. |

Instrumentpanelen monterad för att bli plastad ett antal gånger. |

Instrumentbrädan har blivit plastad och slipad 5 gånger. Man börjar
kunna det nu. |

Mittkonsolen i instrumentbrädan, luftintagen i kupén är igenlaggda och
skal 3 st mätare skall överta den platsen. |

Modifieringen med konsolen är nästan färdig, bara en massa slipande och
små justeringar kvar. |

Tidigare satt det yttertemp mätare och klocka i panelen. Även
varningsblinkerknappen är flyttad. |

Panelen klar efter lack, lustgas kontrollerna är monterade. |

Instrumentbrädan är också tillbaka från lack, monterad tillsammans med
mittpanelen. |

LackMats överaskade oss med att lacka in lite svart "tribe" på brädan,
vilket höjde utseendet mycket. |

Mita i fullgång med att slipa mätarhuskonsolen. |

Ratten från Isotta monterad, i rattens ovankant ser ni shiftlighten som
sitter direkt på navet. |

Snap-off ratt är ett måste för en banbil, fungerar också som stöldskydd.
Notera även rattnavet... Elakt. |

Förarmiljön börjar arta sig, mätarhuskonsolen är åter på plats. |

Mittkonsolen mellan framstolarna monterad, notera även manöverspakarna
för luftfjädringen. |

Hanskfacket som rymmer en X-box bakom är på plats. |

Även panelerna i bagageutrymmet är monterade. |