Dörrsidan borttagen för att modifieras kraftigt. |
Här ska 2 st 6.5":s element få plats. |
A-stolparna får sig en uppsättning diskanter, 2 st/sida. |
A-stolpenklar och redo för lackning. |
Panelen för de båda 6.5" elementen plastas upp. |
Vinkel och utrymme blir perfekt, här kommer det att poppa på bra. |
Även bak kommer det sitta en uppsättning 6.5":or. |
En träbaffel byggs upp för att elementen skulle få plats och vara
stabilt. |
Sidopanelen bak klar efter lack, eftersom det inte är samma märke på
fram och baksystemet valde vi att dölja elementen. |
Konsolen mellan stolarna bak, hållare för men externskärm/mittarmstöd
samt skydd för kompressorn till luftfjädringen. |
Dubbla skärmar i bilen, en i huvudenheten och en för bakpassagerare, |
Dörrpanelen lackad. |
Panelen monterad ihop med dörrsidan |
Blev resultatet kanon. |
Bagageutrymmet påbörjad, vänster finns slutsteg, mitten baslåda och till
höger lustgasflaskan. Den lilla lådan längst till höger innehåller
magnetventilerna. |
Slutstegracket penslad med epoxyplast och redo för lack efter lite
slipande. |
Baslådan plastades i flera lager och slipades ner mellan strykningarna. |
Med ett sånt här bygge blir lätt spackel ens bästa vänner. |
"Huven" gömmer det som finns under. |
för att trät skulle vara rundat i bakkant så sågades spår ut i skivorna
för att kunna böjas. |
Så nu är liknelsen med motorhuven total. |
Bagaget klart, bild kommer snart. |