
Dörrsidan borttagen för att modifieras kraftigt. |

Här ska 2 st 6.5":s element få plats. |

A-stolparna får sig en uppsättning diskanter, 2 st/sida. |

A-stolpenklar och redo för lackning. |

Panelen för de båda 6.5" elementen plastas upp. |

Vinkel och utrymme blir perfekt, här kommer det att poppa på bra. |

Även bak kommer det sitta en uppsättning 6.5":or. |

En träbaffel byggs upp för att elementen skulle få plats och vara
stabilt. |

Sidopanelen bak klar efter lack, eftersom det inte är samma märke på
fram och baksystemet valde vi att dölja elementen. |

Konsolen mellan stolarna bak, hållare för men externskärm/mittarmstöd
samt skydd för kompressorn till luftfjädringen. |

Dubbla skärmar i bilen, en i huvudenheten och en för bakpassagerare, |

Dörrpanelen lackad. |

Panelen monterad ihop med dörrsidan |

Blev resultatet kanon. |

Bagageutrymmet påbörjad, vänster finns slutsteg, mitten baslåda och till
höger lustgasflaskan. Den lilla lådan längst till höger innehåller
magnetventilerna. |

Slutstegracket penslad med epoxyplast och redo för lack efter lite
slipande. |

Baslådan plastades i flera lager och slipades ner mellan strykningarna. |

Med ett sånt här bygge blir lätt spackel ens bästa vänner. |

"Huven" gömmer det som finns under. |

för att trät skulle vara rundat i bakkant så sågades spår ut i skivorna
för att kunna böjas. |

Så nu är liknelsen med motorhuven total. |
Bagaget klart, bild kommer snart. |