Dörrsidan borttagen för att modifieras kraftigt.

Här ska 2 st 6.5":s element få plats.

A-stolparna får sig en uppsättning diskanter, 2 st/sida.

A-stolpenklar och redo för lackning.

Panelen för de båda 6.5" elementen plastas upp.

Vinkel och utrymme blir perfekt, här kommer det att poppa på bra.

Även bak kommer det sitta en uppsättning 6.5":or.

En träbaffel byggs upp för att elementen skulle få plats och vara stabilt.

Sidopanelen bak klar efter lack, eftersom det inte är samma märke på fram och baksystemet valde vi att dölja elementen.

Konsolen mellan stolarna bak, hållare för men externskärm/mittarmstöd samt skydd för kompressorn till luftfjädringen.

Dubbla skärmar i bilen, en i huvudenheten och en för bakpassagerare,

Dörrpanelen lackad.

Panelen monterad ihop med dörrsidan

Blev resultatet kanon.

Bagageutrymmet påbörjad, vänster finns slutsteg, mitten baslåda och till höger lustgasflaskan. Den lilla lådan längst till höger innehåller magnetventilerna.

Slutstegracket penslad med epoxyplast och redo för lack efter lite slipande.

Baslådan plastades i flera lager och slipades ner mellan strykningarna.

Med ett sånt här bygge blir lätt spackel ens bästa vänner.

"Huven" gömmer det som finns under.

för att trät skulle vara rundat i bakkant så sågades spår ut i skivorna för att kunna böjas.

Så nu är liknelsen med motorhuven total.

Bagaget klart, bild kommer snart.